Tankar

Idag har jag inte gjort så mycket.. Man hinner inte med så mycket på en jobb helg.. Man är helt förstörd efter en helg på jobbet. Så frågan är om de egentligen är värt det? Jag måste säga att de tycker jag inte.. Inte längre, förr såg man pengar på ett helt annat vis.. Man ville jobba som bara den för att få så mycket pengar som möjligt. Nu tänker man på ett annat vis. Pengar är inte lika mycket värd som tiden. Visst man jobbar och sliter ju nu med. Men man prioriterar det på ett annat vis.

Idag skulle alla till Löa och ha skoj. Då känns de ännu mer träligt att åka till jobbet. Idag kändes det jätte tråkigt rent utsagt.. Får se över vad som egentligen är bra för mig. Så många timmar som man missar massa roligt med mina vänner.. De är det inte värt. Man är bara ung en gång!! Kom de i håg!

Sommar och god cider med bästa Annis!! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0