Otur

Idag kom ja hem från jobbet 8.00. la mej aldrig utan tog en tupplur på soffan bara.. sen åkte jag frida, Mio, Malin och möte upp Fanny i Löa för lite brunch! Gud va gott det var.. var till och med våfflor där. Så gud så gott det var. Mums.

Men när vi skulle gå tillbaka till Fanny så kände jag av mitt skavsår. Har haft ont i foten ett tag nu men nu skavdes det upp ännu mer. Blod i hela converse skon. så min vita sko är numera röd! Perfekt.
Väl hemma så var jag trött och däcka på soffan.. vaknade runt 18 och skulle vara på jobbet 19.30 igen.. jag ramlade runt i lägenheten och tänkte inte så mycket på vad klockan var. tog ur tvätten och skulle hänga den. men råkade slå till mobilen och den föll i golvet å resultatet blev ingen iphone.. de går bra nu.. å sen vart jag nästan föresnad till jobbet med.. ja känner att de inte har varit min dag idag. jaja hoppas på en bättre dag i morgon! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0