Trött!

Nu är jag så arg och ledsen på mig själv så jag vet inte vart jag ska ta vägen. Varför ska man ha så brottom med allt här i livet så man ångrar sig? varför inte ta en dag i taget och tänka igenom saker så man inte ångrar sig. pratar förstås om min tatuering som jag har gjort. fruktansvärt trött på den just nu. sommaren närmar sig oxå, då den syns nästan hela tiden. jag kollar överallt på internet efter sätt som jag kan göra om den på men finns inte.. den finns inte på min världskarta att jag kommer att kunna göra om den å bli nöjd. Jag måste Ta bort den! Men kommer att kosta mig cirka 20.000kr! Trevligt!! Bra frida!

Så ja ber er alla som tänkt göra nå som kommer vara för livet.. TÄNK igenom de noga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0