Stor fundering

Veckan rullar på. Det går som på räls. redan torsdag imorgon. då ska jag göra något som jag inte gjort på väldigt länge. jo, gå i skolan torsdag & fredagar med. brukar ju annars kunna sova till halv 9e på torsdags mornarna och sen bege mig till Team Sportia. Men nu är de andra tider. Bara gå upp 7 och se glad ut. Sista terminen nu så de kommer gå fint det här ska ni se.

FUNDERING!
Har en fråga, Var det kul att gå på balen?
Jag funderar på att ge fan i och gå på balen. Stå där och se vacker ut? det ä inte jag känner jag. vacker det passar inte in liksom. Nej, jag funderar på att spara pengarna som man skulle lagt ut på klänningen, håret, sminket, skorna (Balen) Baren, å det ena med det andra. och istället åka utomlands eller något liknande. Det visar sig. Kanske är nå jag missar i livet med om jag inte går på balen?


några bilder som annis tagit! Vill ha sommar!

Kommentarer
Postat av: Karin

Du måste gå på balen!! De är så jävla coolt!!

Gör du inte de, blir jag arg! :p

2010-01-14 @ 20:34:43
URL: http://kaar1n.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0