Söndag!

Gårdagen var livad. Fest på Södra. en 2.0 fest vare sagt. Men jag la mig runt halv 12 typ. orkade inte gå ut i linde, för det första vare kallt som fan å för det andra vet man precis vad det är för folk där, så det där med utgång är inte min största prioritet. Men det var fest hos Per iaf. Folk som attan, men det var skoj. Full blev man oxå.

Idag vaknade jag upp runt halv 6 första gången. Emil sander skulle gå hem då. Han somnade på golvet hos per. Jag & Jimmy sov kvar vid per, hade ingen skjuts hem så tog bilen in och sov över. vi är ju trots allt kusiner alla 3 så det är ju perfekt. Sen städade vi upp efter gårdagen och sen intog ryggläge och baksmällan filmen.

Imorgon är det Måndag! Alltså den första måndagen i år 2010. då man ska hålla alla löften man sagt på nyår. Nån som kom på något bra? Jag kom på några iaf. men dem håller jag för mig själv. =)

Så imorgon gäller det! =)

Nu film sen en ny dag! natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0