Frusen..

Kollat klart på transformers igen. Den är ju bara för bra. Eller vad tycker ni?
Börjar känna av dagens arbete, ryggvärk, benvärk och framförallt min tå. Jag tror jag har förfrysit den. det gör fruktansvärt ont iaf. Den är knall vit och jag har knappt nå känsel i tån. är de några tecken på att man har förfrusit något?

Har inte haft med mej min kamera på länge, lär lägga ut lite bilder så man har nå å minnas sen när man blir äldre. Är ni såna som jag? Jag sparar kort. jämt, man vill ju ha minnen eller hur? jag städade i min "låda" (alla gamla grejer ligger i den). Då hittade jag foton på mig och mina vänner sedan vi var små. sånt måste man ju bara spara eller hur? eller tar ni ett kort sen raderar det på en gång? Vad är det då för mening med kort egentligen? aja. ska inte sitta här å tjåla. ska lägga mej i lägenheten i Örebro. där det äntligen finns värme!:)
Imorgon är det onsdag. Natti!

En gamal bild på min älskade katt Sigge. Han sitter på tvn och kollar på djuren. Han e bra toookig!:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0