Award

Fick en award av Thom Den går ut på att jag ska skriva 7 intressanta saker om mig själv.

Och jag tycker det är det svåraste som finns. Det kommer ta ett bra tag! =)
Intressanta saker? hum. finns det verkligen några?

*Jag är iallafall en träningsmänniska på olika sätt, gillar att göra av med energi!

*Älskar sommar, värme och utomlandsresor!

*Har vunnit lilla vasaloppet i stråssa i vinterskor (snowjoggers)

*Älskar att åka bil. Kan bli att man sjunger lite då och då oxå. men bara när jag åker själv. Annars skulle förmodligen alla hoppa ur bilen i farten.

*Väldigt känslosam. grinar ofta till filmer.

*Har kanske världens smästa självförtroende.

*Skulle vilja bli brandman. Men först åka runt i världen och se mig omkring.

herrgud, de tog tid och få ihop 7 pungter om mig. inte så intressanta dock men det får duga. =)
Jag utmanar Alexandra, Annis, & Towa



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0