Uppdaterat

2 dagen på lovet är över. Skönt håller på att kryper på vägarna genom att inte göra nå. idag har jag gått runt linde sjön med Hanna, innan träningen iaf! de var riktigt skoj längesen jag såg henne så de var skit skoj. lär göras fler ggr. första gången jag gått runt linde sjön oxå. märkas att jag inte är här ifrån. men de var en fin runda ladom och allt det där. Så de blir absolut fler ggr!=)

jag har fått låna annis & gregers lägenhet den här veckan då dem är i utlandet å har de gött så jag levar livet här en vecka. så skönt så ni anar inte. vill bara flytta så fort en kan.

Fick ett roligt besked i dag oxå men kan inte säga nå ännu.

har gött! =)

Kommentarer
Postat av: Therese

Ja där blev jag lite fundersam en stund, tänkte "varför svarar ann-louise på min fråga till frida" haha :) . Ja 4-5 ggr tycker jag är mycket eller lagom, hur man vill :). Just nu tränar jag inte alls, har opererats igen :( (därför jag inte har börjat på sandströms denna termin) Men nautilus-kortet är inhandlat och hann användas några ggr innan op. Nu ligger det i plånboken och är redo att användas ;)

2010-02-23 @ 21:55:12
URL: http://therrrese.blogg.se/
Postat av: Hannaa

de måste vi absolut göra flera gånger :D

2010-02-24 @ 20:10:17
Postat av: alex

ja ni har väl 107 men det är ju inge de helller :P haha

2010-03-02 @ 22:15:20
URL: http://aalexandratallberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0