Problem!

Jag är så trött på allt som har med bil och göra. Fan skaffade jag körkort för? BIL jävel gör en ju ruinerad. har räknat ut att jag åker om kring 4mil om dagen från mån-tors iaf. för det är då jag tränar i Linde. och ju ligger bensin priset på 12.45kr. Inte klokt. det är runt 800kr i månaden för mig att ta mig från Stråssa till Linde för att gå i skolan sedan träna. Och jag är student, jag studerar fortfarande. jag har inget jobb nej ja har inte råd att sitta och köra som jag gör. Nu har jag bara räknat på vecko dagarna. man åker ju mer på helgerna med men det är ju inget måste. jag har funderat på att ta bussar. men finns inga tider som passar in. Bussen går 19.10 från Linde till stråssa och mina träningar börjar runt den tiden. det är makalöst! Men jag ska fixa så det blir bra på någotvis det oxå. det finns alltid en lösning på det mesta! Pengar är bara papper, men de är värt så mycket! Tur jag har underbara föräldrar!
När jag väl hittar nå jag tycker om så kommer det bara hinder. Hinder efter hinder men den här gången ska jag hoppa över dom. Inte kliva under. vad tror ni om den idén!? haha

jag har ju trots allt några månader kvar i skolan och med träningen så det kommer bara bli dyrare säkert så jag får försöka ordna upp det här på någotvis. Jag har ju iaf ordnat upp det lite. får slagga hos Annis & Greger ibland! de bugar jag och bockar för. försöker tacka dem så mkt som möjligt med städning och liknande. vill alla väl.

med tåg ska det nog kunna ordna upp sig! återstår och se!

Kommentarer
Postat av: Thompa

över, under eller igenom som man brukar säga inom ridsporten=)

2010-02-07 @ 03:33:50
URL: http://thompasblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0