Min Kusin!

Jag sitter här och funderar. Läste nyss på Facebook att Annika kommit hem efter ett jobbigt avskedd på arlanda. Karin (min kusin) Har åkt till Usa Denver för att vara au pair åt en familj där nere. Jag tror att det kommer gå skit bra för karin där nere. Hon kommer klara det där galant. Så när jag sitter här och funderar så undrar man ju hur hon hart. Hon mår förmodligen rikigt bra. lite nervös kanske för första mötet med hennes familj som hon ska bo hos. Men hon kommer få det bra!
Saknar henne redan! men 1 år går fort. då ses vi igen karin! :) ♥

Karin Welamsson

 


Kommentarer
Postat av: Karin

Nu är jag är. Flyget gick kalas. Lite tråkigt var de, men men. Kommer sakna massor! Men vi ses ju snart <3 Puss och kram

2009-12-02 @ 03:16:57
URL: http://kaar1n.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0