Fruktansvärt...

Var ner i vår källare här om dagen. och inspekterade lite här och där. Ibland får jag tok ryck bara helt enkelt. Jag hade börjat städa uppe på. Inför julen, alla stakar, jul grejer mm Sen kom jag på att vi skulle röja nere i källaren för det ser ut som ett bombnedslag där verkligen.. har man inte plats med grejer upp så kastar man nert i källaren någonstans det får plats ungefär..



Liten glimt bara..

hittade ett gamalt älghorn oxå. Frågade min far om jag kunde slänga det, men nej nej det är hedliga saker det där. Vad ska man med ett gamalt älghuvud till ä ju min fråga då?
Ja jägare, det är nå jag aldrig ska bli! =)

Efter många om och men så fick jag min far till att måla om lite hemma. eftersom han är målare så borde det ju va snyggt i hemmet oxå. jag började måla... men pappa tog över, vet ej varför.. ;)?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0