Vilken dag

Dagen började så där, vaknade kl 7 som sagt. så det var ju lite sent, efter första lektionen så ringer Team Sportia å vill att jag kommer å jobbar. Då blir dagen perfekt. Jag blir så glad så jag tar ett skutt till och med. Dagen på team Sportia är helt okej. kunderna ramlar in och ja får slå in paket efter paket. så skoj! ätit dåligt innan jag började jobba. Ringer pappa efter dagens slut å han kommer in å hämtar mig. Åker iväg från team sportia handlat mat och sen på vägen hem vänder det! DÅ SKA JU JAG SÅ KLART GLÖMMA VÄSKJÄVEL på team sportia. Där jag har bokhelvete som jag har prov på i morgon. Glömmer körkort, hörlurar som jag skulle haft när jag skulle springa. Åh! vilket f*TT dag!
Sen annis som är en ängel räddar dagen, men att skriva ner alla svar å frågor på internet över msn. SÅ självklart när jag ska gå upp för att få i mig lite mat, så har internet dött å jag loggats ur. så allt försvinner! BLIR GALEN!
Nu har jag bankat skiten ur mig till min jävla boxningsäck! SKJUT MEJ!!!!!!


IDAG ÄR JA INTE MUNTER!
ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅHHHHHHHHHHH!

hoppas ni har haft en bra dag iaf!

Kommentarer
Postat av: Alex

haha men man ser ju inte ens nått på den där :P

nej inte ett skit har tråkigt varje dag typ :P ja det tycker jag verkligen liva upp stämningen lite :P

2009-12-15 @ 11:46:55
URL: http://aalexandratallberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0