Tisdag

En mörk och grå dag. men inge regn har jag sätt. vad hände? Har gud slutat pissa? Så skönt med lite uppehåll iaf. nu när det ska vara snö egentligen. allt är mörkt å trist, men på någotvis så är jag på bra humör och på topp. det gillar jag.

Idag har dagen bestått utav plugg, sedan möte med UF. Dagarna rullar på nu så det är skrämmande. men jag gillar det, då ä det snart sommar igen. :)

DAGENS HÄNDELSE: Jag satt i skolan ner tryckt i böcker å liknande, helt inne i mitt. Sen när jag är klar å ska titta upp mot lärarn å säga hej då typ. så ser jag inte ett smack. totalt suddigt, tolalt mörker. gick nästan in i vägen när jag skulle lämna sista lektionen. SÅ jag gick till ögondoktorn;) och tog en synundersökning, det visade sig att jag var på gränsen.... Dom tyckte jag skulle ha glasögon iaf. SÅ nu äre bara punga ut några tusenlappar på ett par glasögon... JIPPI!!

Mitt synfel var sällsynt, så jag kunde inte ha linser. vilket jag hade hoppats på, men nej. Jag behöver bara ha glasögon på mig när jag är i skolan, (Åker i trafiken vid långa sträckor), datorn, tvn, i stort sätt hela tiden tycker jag. men jag ska ha dom när jag behöver. aja, får se hur det här slutar! :)

Så nu ska jag alltså ha glasööööger! hoppas jag hittar några som verkligen passar mej. Inte ska jag ha såna som far min har. (se bilden)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0