Tisdag!

Jobb jobb & åter jobb står på min att göra lista! Me like!

Idag har jag jobbat och hela dagen. jul öppet ända till 1900, så det har varit full rulle! i morgon med. så kom in å handla era akut julklappar på Team Sportia, så hjälper jag er! =)

Kollat lite på hämvändar matchen i dag me, men de va väl inge höjdare? mest kallt å tråkigt. helt slut efter dagen på jobbet. har så himla bra skor så det är inte sant, converse skor å stå i hela dagarna, gissa om jag har ont i fötterna? Får skaffa mig ett par bra skor när jag har tid!

Någon som ska gå ut på Hotellet under jul?

Kanske ska köpa biljett, om jag får tid i morgon så gör jag det! inge fel och gå på hotellet. Men i morgon är det dagen innan jul, så det kommer va fullt med folk. så får se om jag får slita mig.
Ha det fint. Nu ska ja klä julgranen, pappa e i sån god tid. jag vet! haha

Imorgon kommer fanny hem från thailand oxå. Brun ho kommer va! fusk!=)

Funderar på att bli ljushårig igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0