Kvällsningen

Nu är klockan 23:30 å det är dax för Frida att hoppa i sängen. alltså inte (hoppa i sängen) utav sova. Är så trött förtillfället så måste bara dryga lite. haha Idag har jag varit in med Jimmy till Linde och solat. (VET annis, men jag vara bara tvungen när jag såg Fanny som va kölsvart!) haha Jag har sagt till annis att jag inte ska sola nå mer för, man kan få ryker i förtid å massor med fler grejer. vilker jag aldrig har tänkt på. så jag har lovat mig själv att inte göra de. men sen när min syster kommit hem från thailnad så kännde jag mej så blek så blek! Men, solade nu sen inge mer.. de är ju trots allt jag själv som råkar illa ut..

Imorgon är det jul! färga hår, göra i ordning sig sen är det friande hemma hos älskade mormor och morfar men massor med god mat och julklappar och bara trevligt. sen får man se var kvällen slutar? =)


Kommentarer
Postat av: Ann-Louise

haha du behöver ju inte förlåta mig. Du har ju bara dig själv att skylla sen när du ser ut som du gör när du är 35;)

2009-12-24 @ 17:53:38
URL: http://hyttra.blogg.se/
Postat av: Ann-Louise

who knows, de kanske är mode att vara skrynklig då? _:)=

2009-12-24 @ 17:54:03
URL: http://hyttra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0