Händelse!

Spenderade min Fredag den 11/12 helt ensam på Ringvägen 23. det var en upplevelse vill ja upplyssa er om. Det kunde ha slutat illa. Kattfan höll på att ta eld, håret på mig blev svart, vattnet öste, eld, livrädd frida.

ah en händelse som jag aldrig kommer glömma. Förstå, Sigge min älskade katt som står mig som "en egen bror" nära hjärtat. han håller på att gå mot ljusen nästan snuddar vid ljuset, han som bara består utav hår. det skulle ju bara säga POFF så var min älskade katt bort. Jag kommer ut från köket har hämtat vatten för e helt slut efter idol. Ser plötsligt hur sigge nästan tar eld, jag får en chock, kastar glaset så det for i tusenbitar, springer fram till sigge å räddar honom med nöd å näppe, tro på fan så har ja mitt hår nedsläppt å tuttar eld på mig själv. Tur som de va så hann jag in i duschen.. Fy faaan! Aldrig mer ensam en FREDAG!!!!
Nu luktar det bränt hår i hela kåken förövrigt!


Kommentarer
Postat av: Ann-Louise

Nej du Frida, nästa helg ska jag se till att du överlever ;)

2009-12-13 @ 12:48:26
URL: http://hyttra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0