Good end!

Smörgåstårta ska jag bjuda på i morgon, då det är sista dagen för mig på Team Sportia. Hoppas det blir ett bra slut på 1 år hos dem. Vill verkligen inte sluta, tycker det är så himla skoj! Men, livet går vidare å nu är det yttligare 2 dagar till i skolan på vårterminen alltså 5 hela skol dagar. hur ska detta gå? Det återstår å se.

Idag har jag tränat fotboll för första gången på bra länge. Kul var det, så in i helvete. så fortsätter nog med det en stund till iaf träna. Sista vecka på Sandströms nu innan jul. vill inte. det är ju så skoj med aerobic, core, cirlekträning å alla dess slag. riktigt skoj. bara å köra igång sen till vår igen! absolut!

Natt med er!

Snart äre jag som står där med studentmössa på! me like!
(vet att jag gråter, Jimmy min älskde kusin var ju så fin så kunde inte låta bli att gråta) =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0