Gamla saker

Idag har jag städat så jag har städat. det har bara rykigt damm här inne. Skönt å få det överstökat faktikst. Inge vidare med damm lite här och där. Jag bor i en källare med så det blir en hel del damm fort.

När jag städade tog jag mig tid och kastade gammla grejer med som man sparat sen man va yngre. Hittade en hel del skoj. Som jag naturligtvis kommer spara tills jag blir gammal.

Suddig bild men försökte ta ett kort iaf. ni känner igen er va?

denna bild suddig med. men som ni ser så står det 7B. Jag sitter längstfram 3 från h.
Hittade teckningar oxå som mina kära vänner gjorde till mig förut..=)

Den här tillexempel. så snygg! =)

Teresias konstverk.=)

Och den sista som jag hann ta kort på. från Towa om jag minns rätt? eller var det Alex? Minns ni?

Nu är det bara fortsätta lite till...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0