Negativ som ett as

Trött som få. vardagarna börjar krypa in i mig. inget nytt händer och jag är allmänt nere. Känns som jag står på samma ruta och trampar. Inget går min väg. Dagarna är sig lika och vintern är ännu kvar. Känns som den har krypit in i mig och lagt sig kvar där inne så det blir kallt och mörkt. Ser inge positivt för tillfället. finner ingen ro.. Träning gör min knappt glad heller.. Börjar verkligen fundera på vad som händer. Något måste hända. en förändring. bara lite.. känner att de var skönt å få det sagt. Nu har jag gjort det. En liten förändring, istället för att gå å bära på de så skriver ja lite om de här. en liten förändring. När kommer nästa?

Hur känner ni? finner ni ro när de är så kallt ute och snö var du en tittar. dagen är sig lik å ingenting händer?

Just nu vill jag ha sommar, värme, vänner, grillat, solbrillor, bikini, bräna, vatten, alkohol, umgänge, ja allt som gör en glad! låter de inte bättre?


Nu ska jag in till linde för att träna ett step up pass!


VÅR, VÅR NU FÅR DU JÄTTE GÄRNA KOMMA!


Kommentarer
Postat av: C

Tålamod är människans bästa vän ? Lugn allting kommer att vända och vi är på väg mot ljusare tider Frida.. Finns folk som har det värre.. Tänk så ist.. Don´t Worry.. Be Happy ! Fredag och helg med gör inte saken värre nu iaf =) Trevlig helg. Vi hörs och syns !

2010-03-04 @ 22:52:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0