Härligt väder!

Nu har solen tittat fram bra mycket under ett par dagar. inge fel tycker jag. skönt att snön försvinner oxå. känns som våren är kommen snart. allt blir så mycket bättre! tycker inte ni oxå det? Alla blir gladare, man är ute oftare å de blir positivare med allt. aa jag gillart iaf!=)

Idag ringde team sportia. har fått jobb, nästan varje Lördag ska jag tillbringa hos dem. Ja är så glad. varenda krona ska jag spara för till hösten å vintern blir de cypern + thailand! inga fel ser fram emot detta!

Har oxå fått jobb som Personlig assisten. de va min lilla hemlighet för er som jag nämde tidigare. Så de här kommer bli kanon! =) känns som de börjar vända.. "peppar peppar"

I morgon oxå hörrni, Då kommer våra efterlängtade studentmössor! snart, då äre ja som springer ut från skolan... ser fram emot det som fan. =)

Hade fint!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0