Torsdag

Torsdag. Skola som vanligt. nu är det sista terminen bara att hålla i. jag blir lite rädd när jag tänker efter. sista terminen. liksom, vad gör en annan efter den terminen? kan ingen bara ringa till mig å säga, kom och jobba. Jag vill ha pengar så jag kan följa med på allt skoj som komma skall. ex Thailand resan senare. det är ett måste verkligen!

Step up stod på träningsschemat i dag. 4 tränings gången den här veckan. kick´n box, aerobic, core mm. känns som man kanske kan visa sej på stranden i sommar om det fortsätter så här bra. I morgon kanske det blir cirkelträning annars blir det lugnt. Imorgon är det ju ändå helg! gillar frida!

Ihelgen var det prat om att kanske inta klacken för första gången i år. Vore riktigt roligt. var i romme för några veckor sedan då de va 23 minus så det funkade inte att åka. men i helgen blir det åka utav!=)


tryck för att förstora bilderna

Kommentarer
Postat av: rosemarie

hej, hur är det med dig ? :)

2010-01-16 @ 18:49:20
URL: http://rosemarielindberg.blogg.se/
Postat av: rosemarie

bra med mig:)

2010-01-16 @ 22:53:23
URL: http://rosemarielindberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0