Presenten till mor

Idag har jag masserat min mor i 1h. Det var min present till henne, Hon blir 38 år i morgon. Så ja kännde att hon skulle få nå fint av mig. Så hon fick en skön och lång avslappnings timme med mig. Jag tyckte jag sköte mig rätt bra. för att jag har gått nå kurser och så tänkte jag mest på. Det var riktigt roligt faktikst. =)

Jag släkte ner hela rummer tände upp doft ljus och rökelser sen hade jag avslappningsmusik, jag tror det funkande fint. Mor vart iaf glad! =)
masserade hela kroppen, ryggen, benen, armarna, bröstet, och sist ansiktet men lite extra behandlingar. Ansiktsmask och gurkskivor bla. Ja jag är nöjd!

Nån mer som vill ha? jag tyckte det var riktigt skoj faktikst. så höjta te isf!=)

Kul när något går vägen iaf!=)


Kommentarer
Postat av: Anonym

har du koll på hur gammal din mamma vart? tror nämligen att det är 39 år ;)



masage? jatack! :D

2010-01-24 @ 17:38:32
URL: http://aalexandratalberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0