Hej!

hej läsare. Hur mår ni? Jag är fruktansvärt sugen på att veta vilka som sitter å läser min blogg, fast tanken på vilka som gör det är rätt rolig.

Idag har jag varit hemma. skulle in på föreläsning i örebro men det blev inte så. Jag ångrar det så nå fruktansvärt. men det kommer kanske fler gånger. annars får jag stå upp för mitt misstag. Nu kom far hem, ska låna hans tank kort och sen åka till Lindesberg för att träna core.

Snart är det ännu en helg igen. vad händer då? Jimmy, per, frida och gänget åker till sälen. är fruktansvärt avunsjuk. skulle med vilja åka. Men kanske blir en annan gång. Just nu vill jag hellst att det ska vara 30 grader varmt och stekande sol. vill inte ni med det? =)


Kommentarer
Postat av: Anonym

kom du aldrig iväg ändå, jag hänger inte med ;)

2010-01-20 @ 19:38:40
URL: http://towakarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0