En minut till bloggen

Hej! bloggen har hamnat lite åt sidan på sistone. Inte haft tid till att sitta vid datorn och skriva något roligt. Har haft fullt upp med annat. som vad? Jo, skolan, plugg, träning mesta dels. och så klart mina älskad vänner har tagit en hel del. Jag får inte tid och ro till att sitta och skriva om mig själv när jag inte gör ett jävla skit rent utsagt. Bara går i skolan och väntar på att det ska bli min tur till att ta studenten sen bara tränar. Helgerna kan variera annars så rullar de på som vanligt. å hur kul är de å läsa om? nej precis som jag oxå tänkte. Jag tänkte bara nämna att jag mår fint och dagarna rullar på. Hoppas ni har de bra oxå!


Kommentarer
Postat av: Thompa

men tänk på oss som inte har så fullt upp, vi vill ju något som tar upp våran tid- som att läsa bloggar t.ex=) keep it up!

2010-02-17 @ 23:35:15
URL: http://thompasblogg.blogg.se/
Postat av: K

hur mkr tränar du ?

2010-02-18 @ 22:40:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0