Torsdag!

Godmorgon! En härlig dag!
Tittar ut genom det lilla fönster som är i lägenheten och tycker det ser fruktansvärt fint ut. Örebro e väl en fin stad? Na, vet inte hur jag ska plasera det. Fint på sitt sätt å fullt på sitt sätt, skulle jag säga. Idag ska jag shoppa dom sista julklapparna till Mor. Far min e redan klar. så jag hoppas på att jag hittar det jag behöver. Kanske slänger åt mig själv någonting oxå. Händer nästan aldrig att jag åker ifrån örebro tomhänt. Men, kläder har ju sin tjusning. Jag älskar å handla nya kläder så äre bara. Men vem gör inte det? haha

Skönt med ledig dag. Imorgon är det juldans i skolan, men vad är det? ska man dit å skaka rumpa?! nej, jag föredrar nog en varm och skön säng istället. Det visar sig i morgon. Snart julafton åter igen. gud, tiden går så den går..

Ska försöka hitta nå att käka, sedan borsta tänderna å dra vidare! ha en bra dag!

seeee yooou!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0