Lov dag 1

Första dagen på lovet och jag är redan trött på det. kryper ur skinnet hela tiden, nästan så jag klättrar på vägarna här hemma. Idag har jag simmat med mor i lindesberg. Inte för att det är det roligaste men det är tidsfördriv. Simma är en jävligt bra motionsgrej men fy fan va tråkigt det här. ligga där å aa ja vet inte vad. se ut som en padda rent ut sagt! det kanska passar mej bra eftersom jag blir kallad padda ofta! aja! haha

Imorgon består min dag utav JOBB! skoj! team sportia behövde hjälp och jag tackar å tar emot för det är så skoj så ni anar inte! hehe. efter jobbet blir det gym å sen bara raka spår i sääänga!


var i romme i helgen. det var 22 minus och bra jäävla kallt. Har kort på min mobil, men hittar inte sladden förtillfället så jag får lägga upp bilder senare.
ha det fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0