3 advent

Gårdagen var lugn, jag intog chaufför läge. skönt ibland. Halt vare som fan. Jo, Björn körde av vägen och jimmy var piss full. han va nog inte ensam om den saken. alla var bra snygga! men, det är väl de som är meningen med att dricka alkohol eller?! Jimmy han var så rolig så ni annar inte. haha. Aldrig sätt honom så full på bra länge. aja!

Idag har jag fått mat hemma hos mammas killes kompis stefan matsson. leverpudding, tror jag det var. De var så där, aldrig ätit det förut, men det gick ner. De var en knasig konsictens ska man väl säga. men det var finemang.

Pådagen i dag så var annis & jag ute på en promenad. Skönt i detta väder faktikst. Nyss har jag varit å spelat volleyboll i Löa, riktigt roligt! Nu blir det ryggläge å film. :P
Natti!


Kommentarer
Postat av: Ann-Louise

öj, läste du inte min blogg? romme på lördag? ;)

2009-12-13 @ 21:24:12
URL: http://hyttra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0