Tisdag = Jobb dag

Idag har jag en lång 12 timmars dag framför mig. Jobbar kvar som personlig assistent. Kan det vara 3 år snart som jag har jobbat som det. Ja tiden går minna vänner. Inte klokt egentligen. Vad har jag gjort under dom här 3 åren ? Tiden bara rinner iväg. Men som sagt. Man ska ta vara på tiden man har. Det går alldeles för fort så kanske skulle slå slag i saken och börja pluggandet så man kan bli något.

Efter jobbet tänkte jag dra ner och träna med mina vänner. Det är boxning idag. Kan vara den roligaste träningen. All ilska och all ork man har lyckats fått ihop under dagen är totalt borta efter just boxningen. E de är obeskrivligt roligt ivarjefall.

Ha det gott !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0