Vad ska man tro?



Den här salvan ska man smörja på tatueringen morgon, eftermiddag och kväll. Det sägs att det ska fungera. men jag vet inte vad jag tror. salverna räcker i ungefär 1 månad beroende på storlek på tatueringen. det kostar 700kr för 1 månad. så det är ju inga billiga saker, men vad gör man egentligen inte? tänk om det fungerar liksom...

Jag är så sugen på att ta bort en tatuering som jag nästan för 1 årsedan gjorde. Klantarsel jag va då. Men jag gillade den förut, men nu mera hatar jag den.. den är ivägen, ful, och för stor. sitter totalt på fel ställe oxå. Nej jag funderar starkt på att göra en laser behandling. men det kommer gå på några tusen och göra det. men det känns som de är värt det.. Fan!

Tatueringen syns inge vidare på bilden, men hittade ingen annan för tillfället, men dator är lite smått knäpp för tillfället. men iaf ungefär så där ser den ut.


Kommentarer
Postat av: Thompa

jag tycker den e snygg=)

2010-01-04 @ 23:15:13
URL: http://thompasblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0