Tisdag

åter igen har en skoldag gått förbi. Dagarna rullar på och vi går in i dag 3 utav veckan imorgon. Gud tiden går så fort nu så ja vet inte var jag ska ta vägen. Men bara kul! Nu är det bara fokus på skolarbeten och slut tampen för skolan. jag är så glad! Jag tar studenten i sommar. Jag!? Aja, tal om den där balen igen. Jag ska nog gå trots allt. Frida fick mig på andra tankar, så kanske ska göra ett försök? det visar sig. =)

Idag var jag in på Team Sportia igen. Älskade team sportia. Pratade lite med micke om jobb och liknaden. Han hade tankar på mig, så Hoppas på att jag får komma in där och jobba extra nu! Håller tummarna.

Nu ska jag slänga ihop nån soppa eller liknande så magen har nå att få energi ifrån när jag ska iväg och träna. Hoppas ni haft en bra tisdag! Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0