Sista terminen

Äntligen har sista terminen för mig i skolan börjat. känns fruktansvärt bra. HP07 kommer kliva ur Lindesbergs dörrar i sommar. fint!

Är det något du ångrat under dina 3 sista år?
Ja ja och åter ja. Jag har ångrat att jag har tagit dom sista åren så oseriöst. bara lekt bort åren känns det som. men har klarat mig fint ändå. betygen är det inga fel på. men dom kan definitivt se bättre ut det ska jag tillägga. Sen ångrar jag ibland att jag inte tog steget till västerås och tog brandmansutbildningen eller örebro som frisör. Men, de är såna misstag som man kommer på så här i efterhand. jag är nöjd ändå. allt man kan bli gå ju att plugga till nästan, så det är bara att plugga!

Något som du blivit mest nöjd med under dina sista 3 år?
Ja, det är min praktikplats på Team Sportia. De har givit mig så mycket. Älskar verkligen stället. hoppas nu på sommarjobb och evuntuellt extra jobb. bara hålla tummarna. =)



Vad vill du göra efter studenten?
Jag vill självklart få ett jobb. Vill spara ihop pengar så jag kan ta mig ut i världen och se det jag vill se. Eller kanske plugga vidare till Brandman, de är nå som jag har velat ett tag. eller idrottslärare kanske? men det visar sig vad som händer. lever här och nu.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag kan tänka mig att det har varit roligt på Team Sportia och att du fick jobba en del när Per satt inne på kontoret hela dagarna =) Men du gör rätt att leva i nuet för man lever bara en gång !

2010-01-12 @ 23:16:48
Postat av: frida

Nyfiken frida. funderar så jag funderar på vem som kan ha skrivit det där. men kan inte komma på det. vem är det?=)

2010-01-13 @ 22:10:13
URL: http://fritjan.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ja förlåt att jag inte skrev vem det va.. Det är Björns andra bror =) Chee Fath

2010-01-13 @ 22:24:11
Postat av: Frida

jaha vad skoj! kul att du läser mina tankar å funderingar! Riktigt skoj!=)

2010-01-14 @ 10:03:50
URL: http://fritjan.blogg.se/
Postat av: Chee Fath

Visste inte att du hade en blogg. Kul att läsa iaf =)

2010-01-14 @ 22:56:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0