i dag!

Upp ner upp ner för trappor både i hytta & linde. Annis & Greger ska flytta in till Lindesberg så idag har jag hjälpt Annis att flytta på grejer. Köksbord, stolar, tv, byråer, grejer av alla salg. det är ett jävla dragande med grejer när man flyttar..

-Greger säger " Hur kan vi ha så mycket flyttlåder? jag menar var kommer alla grejer ifrån"

Bra sagt Greger. Men som sagt man märker sånt där när man väl flyttar att man har hur mkt grejer som hellst. eller? ja har inte flyttat någon gång ännu, men det kommer det lovar jag! =)

Drömde i natt att jag hade flyttat. aa dessa drömmar. :P

Nu ska jag kolla på film och käka 37:an baguett!


Kommentarer
Postat av: Ann-Louise

hah doi that. nu börjar de bli lite ordning här:)

2010-01-05 @ 19:56:34
URL: http://hyttra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0