Fråga!

Av: K
Hur mkt tränar du?


Hur mycket tränar jag egentligen?
Jag tränar 4 till 5 ggr i veckan. Mån: Box n kick, Tis: Aerobic, Ons: Core, Tors: Step up, Sön Volleyboll. den här veckan var ja ut och sprang i onsdags oxå. Jag vill få igång Jimmy som förr. Då vi sprang varannan dag. jätte skönt var det. Så jag ska inte på stå att jag träna så mkt. Men de blir en del. Som sagt, tycker om att träna!

Ska nog börja med fotbollen igen sen till sommarn. När all min träning som jag träna med nu har uppehåll. De är ju så himla skoj och stå på en fotbollsplan och bolla lite med bollen och bara skjuta på mål. bara tanken på de gör att jag längtar ännu mer till fotbollen. men det visar sej! =)

Tränar du för nå speciellt?
Visst gör väl alla det, Men jag har inte tänkt på just varför. Har alltid varit en tränings människa av alla slag. vill inte sitta stil mer en vad som är nödvändigt. Jag tränar väl för att komma i form, bli smal, se bra ut, må bättre, känna mig duktig. nej jag vet inte vad mer. Vad skulle jag göra om jag inte träna liksom? vad skulle ja fylla ut tiden med då? ne utan träning skulle de nog inte vara samma frida..
Någon gång ger de väl nå resultat!

Tränar ni nå?
 

Kommentarer
Postat av: Therese

Om inte det är mycket träning, hur mycket är då mycket? :)

2010-02-22 @ 20:33:27
URL: http://therrrese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0