Ingen bra idé

Jag antar att jag inte ska lägga utav att skriva. Man får en stund för sig själv framför datorn. tankar, funderingar ja allt kommer upp när man sitter och skriver lite grann. Det är nå jag behöver.. känner att jag ska försöka upptatera lite igen.

Nu är det snart julafton åter igen. Tiden går fortare en någonsin enligt mig. och jag känner att det är dax för Frida att lägga i en växel å ta tag i saker å ting. Vilket hon behöver för tillfället!

Men för övrigt har det väl inte hänt nå sen sist jag skrev. Livet är obeskrivligt roligt. ni förstår det va? Men POSITIV ska man vara, tills någon överbevisar en. som en sagt till mig i mina dar. Kanske har rätt? vem vet.

NU: rensa tankar på en promenad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0