lyckad kväll!

Studentfesten igår var lyckad. Dansade nästan hela kvällen. känns som jag inte har dansat på år och dar så det var rikigt roligt. Full var man också. Men det är ju som vanligt på den fronten. förstår inte! jag lär bli nykterist inom en snar framtid. Jag tänker iaf på det, de är huvudsaken.

Förfesten var hemma hos Annis. Riktigt roligt. ölspel, hej knekt och massor med grogg. skoj skoj!
Alltid kul på förfesterna det ska gudarna vetta.

Nu lär jag klä på mig och ta en runda. Kanske byta däck? eller nja, det får far min göra så fixar jag mat istället. :)
Hej så länge!



Töffsa kör hårt! ;)

En fråga? Eller en sak som jag alltid gör när jag är fuller. Jag handlar jämt i baren, inte bara till mig utan till andra oxå. blir så trött på det dagen efter. man ska inte ta med sig kortet ut på krogen! Jag ska ju bli bjuden ju, jag ä ju tjej? ska inte killar bjuda? aja, jag är generös iaf. det är huvudsaken! :)


Kommentarer
Postat av: Ann-Louise

Ja så fort korten kommer fream så blir förfesten alltid lyckad :)

2009-12-02 @ 15:50:27
URL: http://hyttra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0