Hälsa!

Det vart varmt i bastun till slut. nu e jag så ren och fin så. Skönt vare ska ni veta!


Så slö som jag har varit i dag har jag inte varit på länge, känns fruktansvärt surt faktikst. Varit på teamsportia och jobbat där sedan hemåt och gjort mat sen bara bastat. Inte hunnit med en promenad ens? vad är det för stil? i morgon blir det fanimej en springtur iaf! Måste ta tag i det där. Puuh!


Läste en artikel om folk som tränar mycket. Mycket var 3-4 ggr i veckan. Då ligger ju jag på MYCKET nivån? jag vill veta vilken nivå man ska ligga på för att det ska ge mest resultat? är det någon som har nå tips? Det stod oxå att man kan bli och träna så mycket så musklerna inte hinner vila vilket ger att kroppen slappas till och man känner att man blir större. Tja om det ä det som är mitt fel? Jag har tränat sen jag varit liten.. man tycker ju att det borde ge resultat någon gång.. å andra sidan så blir man nog aldrig nöjd, man kanske blir mer å mer tränad fast man själv inte sert? a många fråger å många svar kring det där med träna. Men man ska träna för hälsans skull. Kanske ska börja lyssna på sin kropp då? sånt här kan göra mig tokig!=)

Nej nu är det natti för Frida, En ny dag i morgon!
Höj med er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0